منو
  • bitcoin
  • بهینه سازی موتورهای جستجو محمد زند

bitcoin

bitcoin: bitcoin

bitcoin

Normal 0 false false false false EN-US X-NONE FA

بیت‌کوین

ادرس
آدرس
Bitcoin اخبار است مانند یک آدرس فیزیکی و یا یک ایمیل به. این تنها اطلاعاتی را که شما نیاز دارید برای کسی که به شما پرداخت با Bitcoin اخبار است.
Bitcoin اخبار

Bitcoin اخبار - با حروف بزرگ، استفاده می شود هنگامی که توصیف مفهوم Bitcoin اخبار، و یا کل شبکه خود را. به عنوان مثال، "من یادگیری در مورد پروتکل Bitcoin اخبار امروز شد." Bitcoin اخبار - بدون سرمایه، مورد استفاده قرار گیرد برای توصیف bitcoins به عنوان یک واحد از حساب. به عنوان مثال، "من امروز ده bitcoins فرستاده است."
مسدود کردن

بلوک یک رکورد در زنجیره بلوک که شامل و تایید بسیاری از معاملات در انتظار است. تقریبا هر 10 دقیقه، به طور متوسط، یک بلوک جدید از جمله معاملات به زنجیره ای بلوک از طریق استخراج معادن اضافه خواهد شد.
بلوک های زنجیره ای

زنجیره ای بلوک یک سند علنی از تمام معاملات
Bitcoin اخبار است، به ترتیب زمانی. زنجیره ای بلوک در میان همه کاربران Bitcoin اخبار به اشتراک گذاشته می شود. آن استفاده می شود به منظور بررسی تعادل از آدرس های Bitcoin اخبار و برای جلوگیری از هزینه های دو برابر شده است.
BTC

BTC واحد مشترک پول Bitcoin اخبار است. می توان آن را در یک روش مشابه به USD دلار آمریکا به جای B دلار استفاده می شود.
تصدیق

تأییدیه بدان معنی است که معامله شده است توسط شبکه تایید شده و بسیار بعید است متوقف شود. یک تایید است بسیار امن است. اگر چه برای مقادیر بزرگتر (به عنوان مثال 1000 دلار و بالاتر)، می توانید صبر کنید برای معامله به تأیید های بیشتر - شش عدد است غالبا انتخاب می شود. هر یک از تایید جدید، خطر برگشت نمایی کاهش می یابد.
رمز نویسی

رمزنگاری شاخه ای از ریاضیات است که به ما اجازه می دهد تا اثبات ریاضی است که ارائه سطح بالایی از امنیت ایجاد شده است. تجارت آنلاین و بانکی در حال حاضر با استفاده از رمزنگاری. در مورد
Bitcoin اخبار، رمزنگاری استفاده می شود، آن را به غیر ممکن است برای کسی که به خرج کردن پول از کیف پول کاربر دیگری یا فاسد زنجیره ای بلوک. همچنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد به رمز در آوردن کیف پول، به طوری که می توان آن را بدون رمز عبور نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد.
دوبار صرف

اگر یک کاربر مخرب تلاش می کند به صرف
bitcoins خود را به دو گیرندگان مختلف در همان زمان، این هزینه های دو برابر شده است. Bitcoin اخبار معدن و زنجیره ای بلوک وجود دارد برای ایجاد یک اجماع بر روی شبکه در مورد کدام یک از دو معاملات برنده خواهد شد.
نرخ مخلوط

نرخ هش واحد اندازه گیری قدرت پردازش شبکه
Bitcoin اخبار است. شبکه Bitcoin اخبار باید عملیات ریاضی فشرده را برای اهداف امنیتی. هنگامی که شبکه نرخ هش از 10 TH / S می رسد، به این معنی آن می تواند 10 تریلیون محاسبه در ثانیه را.
معدن کاری

Bitcoin اخبار کاوی فرآیند ساخت سخت افزار کامپیوتر انجام محاسبات ریاضی برای شبکه Bitcoin اخبار برای تایید معاملات و افزایش امنیت است. به عنوان یک پاداش برای خدمات خود را، کارگران معدن Bitcoin اخبار می تواند جمع آوری هزینه های معامله برای معاملات آنها تایید، همراه با bitcoins به تازگی ایجاد شده است. معدن یک بازار تخصصی و رقابتی است که در آن پاداش هستند تا با توجه به چقدر محاسبه انجام شده است تقسیم شده است. همه کاربران Bitcoin اخبار Bitcoin اخبار معدن، و آن یک راه آسان برای پول درآوردن نیست.
P2P

نظیر به نظیر در اشاره به سیستم هایی که کار مانند اجازه می دهد هر فرد به طور مستقیم با دیگران جمعی سازمان یافته است. در مورد
Bitcoin اخبار، شبکه در چنین راهی است که هر کاربر پخش معاملات از کاربران دیگر ساخته شده است. و مهمتر از همه، هیچ بانک به عنوان یک شخص ثالث مورد نیاز است.
کلید خصوصی

کلید خصوصی یک قطعه سری از داده ها است که ثابت می کند حق خود را به صرف
bitcoins از یک آدرس خاص Bitcoin اخبار را از طریق امضای رمزنگاری است. هر یک از آدرس Bitcoin اخبار کلید خصوصی خود را منحصر به فرد خود را دارد. کلید خصوصی شما در کامپیوتر شما ذخیره می شود اگر شما استفاده از یک کیف پول نرم افزار، آنها در برخی از سرورها از راه دور ذخیره می شود اگر شما استفاده از یک کیف پول وب. کلید خصوصی هرگز نباید نشان داد به عنوان آنها به شما اجازه می دهد به صرف bitcoins آدرس Bitcoin اخبار مربوطه می باشند.
امضا

امضای رمزنگاری یک مکانیسم ریاضی است که اجازه می دهد تا کسی برای اثبات مالکیت است. در مورد
Bitcoin اخبار، آدرس Bitcoin اخبار و کلید خصوصی خود را توسط برخی از سحر و جادو ریاضی مرتبط است. وقتی Bitcoin اخبار شما علائم نرم افزار یک معامله با کلید خصوصی مناسب، کل شبکه می تواند ببینید که امضای مسابقات به آدرس Bitcoin اخبار. با این حال، هیچ راهی برای جهان به حدس زدن کلید خصوصی شما را به سرقت شما bitcoins و به سختی به دست آمده است وجود دارد.
کیف پول

کیف پول
Bitcoin اخبار آزادانه معادل یک کیف پول فیزیکی در شبکه Bitcoin اخبار. کیف پول در واقع شامل کلید خصوصی خود را که به شما اجازه می دهد به صرف bitcoins در زنجیره بلوک به آدرس Bitcoin اخبار خود اختصاص داده است. هر کیف پول Bitcoin اخبار می تواند به شما در مجموع موجودی تمام Bitcoin اخبار آدرس در آن وجود دارد و به شما اجازه می دهد تا یک مقدار خاص به یک شخص خاص پرداخت، درست مثل یک کیف پول واقعی نشان می دهد. این متفاوت است به کارت های اعتباری که در آن شما توسط تاجر متهم شده است.

پرداخت موبایل آسان ساخته شده است

Bitcoin
اخبار در تلفن همراه اجازه می دهد تا شما را به پرداخت با دو گام ساده اسکن و پرداخت. بدون نیاز به کش رفتن کارت خود، یک PIN، و یا به سیستم وارد شوید هر چیزی. و همه شما باید انجام دهید برای دریافت پرداخت Bitcoin اخبار برای نمایش کد QR در برنامه Bitcoin اخبار کیف پول خود را و اجازه دهید دوستان خود را اسکن همراه شما، یا لمس دو گوشی با هم (با استفاده از تکنولوژی رادیو NFC) است.

امنیت و کنترل بیش از پول خود را

معاملات
Bitcoin اخبار توسط رمزنگاری درجه نظامی اختصاص داد. هیچ کس نمی تواند به شما پول شارژ و یا پرداخت از طرف شما. تا زمانی که اقدامات لازم برای محافظت از کیف پول خود را می کنید، Bitcoin اخبار می تواند به شما بیش از پول خود را و سطح قوی از حفاظت در برابر بسیاری از انواع تقلب را کنترل.
IconWorks در همه جا، در هر زمان

درست مثل با ایمیل، شما لازم نیست به زور خانواده خود را به استفاده از همان نرم افزار و یا همان ارائه دهندگان خدمات. فقط اجازه دهید آنها را به لیست علاقه مندی های خود را می چسبد. مشکلی وجود ندارد، همه آنها سازگار به عنوان آنها با استفاده از همان فن آوری است باز. شبکه
Bitcoin اخبار هرگز نمی خوابد، حتی در تعطیلات!
پرداخت های بین المللی
IconFast

Bitcoins می تواند 10 دقیقه از آفریقا به کانادا منتقل می شود. هیچ بانکی به کم کردن سرعت این روند، سطح، هزینه های ظالمانه و یا مسدود کردن انتقال وجود دارد. شما می توانید همسایگان خود به همان شیوه که شما می توانید از اعضای خانواده خود را در یک کشور دیگر پرداخت پرداخت.
IconAlmost به رایگان استفاده کنید

Bitcoin اخبار اجازه می دهد تا به شما برای ارسال و دریافت پرداخت در هزینه بسیار کم. به جز موارد خاص مانند میکرو پرداخت، بدون نیاز به پرداخت هزینه اجرا وجود دارد. با این حال توصیه می شود برای پرداخت هزینه بالاتر داوطلبانه برای تایید سریع تر از معامله خود را و جبران کسانی که کار شبکه Bitcoin اخبار.

هویت خود را IconProtect کنید


با
Bitcoin اخبار، شماره کارت اعتباری وجود دارد که برخی از بازیگر های مخرب می تواند به منظور جمع آوری به شما رابجای دیگری جا زدن. در واقع، آن است که حتی ممکن است به ارسال پرداخت بدون اعلام هویت خود را، فقط با پول واقعی. با این حال شما باید توجه داشته باشید که برخی از تلاش ها می توان مورد نیاز برای محافظت از حریم خصوصی شما را.

Bitcoin اخبار برای افراد

Bitcoin اخبار ساده ترین راه برای تبادل پول در هزینه های بسیار کم است.

Bitcoin اخبار برای کسب و کار

Bitcoin
اخبار راه بسیار امن و ارزان قیمت که مسئولیت رسیدگی به پرداخت است.
IconThe
کمترین هزینه در خارج وجود دارد

امنیت Bitcoin اخبار رمزنگاری بالا اجازه می دهد تا آن را به روند معاملات در یک راه بسیار موثر و ارزان است. شما می توانید پرداخت با استفاده از شبکه Bitcoin اخبار با تقریبا هیچ هزینه ایجاد و دریافت. در اکثر موارد، هزینه ها به شدت مورد نیاز نیست اما آنها را برای تایید سریع تر از معامله خود را توصیه می شود.
IconProtection
برابر پرداخت و تقلب استرداد وجه

هر کسب و کار است که کارت یا پی پال پرداخت اعتباری را قبول می داند مشکل پرداخت که بعدا معکوس به دلیل اینکه حساب فرستنده هک شد و یا آنها متقلبانه مدعی عدم تحویل. تنها راه کسب و کار می تواند خود را در برابر این نوع از تقلب دفاع است با تجزیه و تحلیل ریسک پیچیده و افزایش قیمت برای پوشش زیان. پرداخت Bitcoin اخبار غیر قابل برگشت و کیف پول می تواند بسیار امن نگهداری می شود، به این معنی که هزینه سرقت است که دیگر بر روی شانه ها از بازار خریداری کن تحت فشار قرار دادند.
پرداخت های بین المللی IconFast

Bitcoins
می تواند 10 دقیقه از آفریقا به کانادا منتقل می شود. در واقع، bitcoins هرگز هر مکان فیزیکی واقعی، بنابراین ممکن است برای انتقال بسیاری از آنها در هر نقطه با هیچ محدودیتی وجود ندارد، تاخیر، و یا هزینه های بیش از حد. هیچ بانک های متوسط ​​تا شما را سه روز کاری صبر کنید.
IconNo
پیروی از PCI مورد نیاز

پذیرش کارت های اعتباری آنلاین به طور معمول نیاز به چک های امنیتی گسترده ای در جهت تطابق با استاندارد PCI. در حالی که این چیز خوبی است برای محافظت کارت های اعتباری است، امنیت Bitcoin اخبار در چنین راهی است که باعث می شود این روش منسوخ ساخته شده است. پرداخت های شما توسط شبکه در هزینه شما امن نیست.
معاملات IconInstant برای نقاط از فروش

معامله Bitcoin اخبار است که معمولا در عرض چند ثانیه مستقر شده و در طول 10 دقیقه تایید شده است. در آن زمان، یک معامله می تواند در نظر گرفته شود معتبر است اما هنوز هم قابل برگشت است. اگر شما نیاز به معاملات فوری، توصیه می شود برای هزینه های کوچک معامله درخواست و استفاده از یک سیستم تشخیص دو صرف شده است.
IconGet
برخی از دید رایگان

Bitcoin
اخبار بازار در حال ظهور از مشتریان جدید که در جستجوی راه هایی به صرف سکه های خود است. پذیرش آنها یک راه خوب برای به دست آوردن مشتریان جدید و به کسب و کار خود را از دید جدید است. پذیرش روش پرداخت جدید همواره نشان داده می شود یک عمل هوشمندانه برای کسب و کار آنلاین.
IconMulti
امضا

Bitcoin
اخبار همچنین شامل یک ویژگی، هنوز بخوبی شناخته نشده، که اجازه می دهد تا سکه به صرف می شود تنها در صورتی که زیر مجموعه ای از یک گروه از مردم امضای معامله (به اصطلاح "N م" معاملات). این معادل از سیستم خوب چند امضای چک قدیمی که ممکن است شما هنوز هم با بانک استفاده از امروز است.
شفافیت IconAccounting

بسیاری از سازمان ها مورد نیاز برای تولید اسناد حسابداری در مورد فعالیت های خود و به اتخاذ شیوه شفافیت خوب است. با استفاده از Bitcoin اخبار ارائه می دهد بالاترین سطح از شفافیت از تعادل خود را و معاملات خود را عمومی برای اعضای خود را تا زمانی که شما آنها را از آدرس Bitcoin اخبار شما را آگاه نگه دارید.

 

Bitcoin اخبار توسعه دهندگان

Bitcoin
اخبار را می توان مورد استفاده قرار گیرد برای ساختن چیزهای شگفت انگیز و یا فقط پاسخ به نیازهای مشترک است.
IconThe
ساده ترین سیستم های پرداخت

مگر در مواردی که پرداخت باید با فاکتورها به صورت خودکار همراه است، پذیرش پول است که به عنوان ساده به عنوان اضافه کردن یک آدرس Bitcoin اخبار به وب سایت به عنوان یک Bitcoin اخبار: لینک و یا کد QR است. این تنظیمات بسیار ساده است در دسترس هر کاربر و می تواند نیازهای طیف خوبی از مشتریان را به انجام برسانند. این به ویژه برای کمک های مالی مناسب.
API
های سوم حزب IconMany

هستند بسیاری از خدمات پردازش پرداخت های شخص ثالث است که ارائه رابط های برنامه کاربردی وجود دارد، شما لازم نیست که به ذخیره bitcoins های بر روی سرور خود و رسیدگی به امنیتی که این به معنی این است. در همان زمان، بسیاری از این رابط های برنامه کاربردی به شما اجازه می دهد برای تبادل bitcoins های خود را به ارز محلی شما در هزینه های رقابتی.
IconYou
می تواند سیستم مالی خود را

اگر شما هر API های شخص ثالث استفاده نمی کند، شما می توانید یک سرور Bitcoin اخبار به طور مستقیم در برنامه های کاربردی خود را در اختیار، به شما اجازه می دهد برای تبدیل شدن به بانک خود و پردازنده پرداخت. با تمام مسئولیت که این به معنی این، شما می توانید سیستم های شگفت انگیز که معاملات Bitcoin اخبار فرایند تقریبا با هیچ هزینه ساخت.
IconBitcoin
آدرس پیگیری فاکتورها

Bitcoin
اخبار می توانید ایجاد کنید به عنوان بسیاری از Bitcoin اخبار آدرس به عنوان شما می خواهید. بنابراین اگر شما برای ساخت یک سیستم پرداخت همراه با فاکتور، شما به سادگی نیاز به تولید و نظارت بر آدرس Bitcoin اخبار برای هر پرداخت. شما همچنین می توانید از همان آدرس استفاده کنید یک بار پرداخت انجام شده است.
از امنیت IconMost است در سمت سرویس گیرنده

بیشترین بخش از امنیت توسط پروتکل بر روی سرویس گیرنده و سمت شبکه Bitcoin اخبار گرفته شده است. اصالت است که از طریق کلید های خصوصی تایید، و دو صرف از طریق شبکه Bitcoin اخبار مانع است. این بدان معناست که بدون نیاز به پیروی از PCI و نه کشف تقلب. ما چیزهایی که فقط کار، کار ما نیست عشق؟
پرداخت خرد IconCheap را

Bitcoin
اخبار ارائه می دهد پایین ترین هزینه های پردازش پرداخت برای هر نوع معامله، از جمله میکرو پرداخت. این بدان معنی است که آن را نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد به طراحی و پیاده سازی سرویس های جدید آنلاین خلاق است که نمی تواند قبل تنها به دلیل محدودیت مالی وجود دارد.

Bitcoin اخبار چگونه کار می کند؟

خوب، این سوالی است که اغلب باعث سردرگمی است. در اینجا یک توضیح سریع!
اصول اولیه برای یک کاربر جدید

به عنوان یک کاربر جدید، شما فقط نیاز به یک کیف پول است که شما بر روی کامپیوتر خود و یا بر روی تلفن همراه خود نصب کنید را انتخاب کنید. هنگامی که شما در کیف پول خود را نصب شده است، آن را آدرس Bitcoin اخبار خود را برای اولین بار تولید و شما می توانید هر زمان که شما نیاز به یک ایجاد کنید. شما می توانید از یکی از آدرس های Bitcoin اخبار خود را به دوستان خود فاش به طوری که آنها می تواند به شما پرداخت و یا بالعکس، شما می توانید دوستان خود را پرداخت کند، در صورتی که شما آدرس خود را به من بدهید. در واقع، این است که بسیار شبیه به چگونگی عملکرد ایمیل. بنابراین همه است که از چپ به در این نقطه انجام دهید این است که برای دریافت برخی از bitcoins و آنها را امن نگه دارید. به منظور شروع به استفاده از Bitcoin اخبار، شما لازم نیست که برای درک جزئیات فنی.

با این حال، اگر شما می خواهید بیشتر بدانید، خواندن ادامه بدهید!


Bitcoin
اخبار
توازن - بلوک های زنجیره ای

زنجیره ای بلوک ورود به سیستم مشترک معامله های عمومی که در آن کل شبکه Bitcoin اخبار متکی است. تمام معاملات را تایید در زنجیره بلوک بدون استثنا گنجانده شده است. به این ترتیب، معاملات جدید را می توان به صرف bitcoins که در واقع متعلق به اسپندر تایید شده است. صداقت و به ترتیب زمانی از زنجیره ای بلوک با رمزنگاری اجباری است.
معاملات - کلید های خصوصی

معامله انتقال ارزش بین آدرس Bitcoin اخبار می شود که در زنجیره ای بلوک گنجانده شده است. کیف پول Bitcoin اخبار نگه داشتن قطعه راز از داده ها یک کلید خصوصی برای هر یک از آدرس Bitcoin اخبار به نام. کلید خصوصی استفاده می شود به امضای معاملات، ارائه یک اثبات ریاضی است که آنها را از صاحب آدرس آمده است. امضا نیز از بودن توسط هر کسی تغییر یک بار آن صادر شده است مانع از معامله است. تمام معاملات بین کاربران پخش شده و توسط شبکه در دقیقه پس از تایید، از طریق یک فرآیند به نام معدن.
پردازش - معدن

معدن اجماع یک سیستم توزیع شده است که مورد استفاده قرار گیرد برای تایید انتظار معاملات از جمله آنها را در زنجیره ای بلوک است. این اعمال یک نظم زمانی در زنجیره بلوک، محافظت از بی طرفی شبکه، و اجازه می دهد تا رایانه های مختلف به توافق در دولت از سیستم. برای تأیید شود و معاملات باید در یک بلوک که متناسب با قوانین رمزنگاری بسیار سخت خواهد شد که توسط شبکه تایید بسته بندی شده. این قوانین جلوگیری از بلوک های قبل از اصلاح به دلیل انجام این کار تمام بلوک های زیر را از درجه اعتبار ساقط است. استخراج از معادن نیز ایجاد معادل قرعه کشی رقابتی است که مانع از به راحتی اضافه کردن بلوک های جدید متوالی در زنجیره بلوک هر فرد است. به این ترتیب، هیچ از افراد می تواند به کنترل آنچه که در زنجیره ای بلوک و یا جایگزین بخش هایی از زنجیره ای بلوک به عقب خود خرج می کند.
رفتن به پایین سوراخ خرگوش

این تنها خلاصه ای بسیار کوتاه و مختصر از سیستم. اگر می خواهید به جزئیات دریافت کنید، شما می توانید مقاله اصلی که در طراحی سیستم به عنوان خوانده شده، و کشف ویکی Bitcoin اخبار.

 

 

کیف پول خود را انتخاب کنید

Bitcoin
اخبار کیف پول شما همان چیزی است که به شما اجازه می دهد تا با جهان و ستد. آن را به شما می دهد مالکیت آدرس های Bitcoin اخبار است که شما می توانید استفاده کنید برای دریافت سکه از کاربران دیگر و پس از آن به شما اجازه می دهد تا آن سکه بعد ارسال. درست مانند ایمیل، شما می توانید bitcoins زمانی که شما آنلاین هستند، و همه کیف پول با یکدیگر سازگار هستند. قبل از اینکه شما با Bitcoin اخبار شروع، لازم است مطمئن شوید که آنچه شما باید بدانید که برای اولین بار.
سریع شروع به کار کنید و آسان

اگر شما به Bitcoin اخبار جدید هستند، این کیف پول یک محل خوبی برای شروع است.

    MultiBit
برنامه شما می توانید برای ویندوز، مک، لینوکس و دانلود است.
    Bitcoin
اخبار کیف پول برای آندروید قابل اجرا بر روی گوشی یا رایانه لوحی خود را.

باشید که بخشی از شبکه Bitcoin اخبار

NetworkDo
شما یک کامپیوتر است که شما در حفظ و روشن تمام وقت، که به اینترنت متصل است؟ شما می توانید جامعه را به سادگی با در حال اجرا مشتری Bitcoin اخبار اصلی بر روی آن کمک کند. مشتری اصلی است که بیشتر منابع فشرده و یک روز کامل را برای همزمان سازی. پس از آن کامپیوتر خود را با چک کردن و معاملات رله به شبکه کمک خواهد کرد.

 

بیت کوین (به انگلیسی: Bitcoin)‏ نوعی پول دیجیتال بر پایه شبکه همتا به همتا، امضای دیجیتال و اثبات دانایی صفر است و به کاربران امکان می دهد که بدون هیچ واسطه ای انتقال پول غیر قابل بازگشت انجام دهند. گره های شبکه هر معامله را در شبکه اعلام می کنند که پس از تایید در یک سیستم اثبات کار، در یک تاریخچه عمومی به نام Blockchain ذخیره می شود. بیت کوین در سال ۲۰۰۹ مبتنی بر عقایدی که ساتوشی ناکاموتو در مقاله ای [۱] منتشر کرد پایه گذاری شد.

 

بیت کوین امکان پرداخت‌های بسیار کم هزینه را فراهم می‌کند. شبکه بیت کوین سیستم کنترل کننده متمرکز ندارد و توسط هیچ ارگان یا نهاد دولتی اداره نمی شود. زمان متوسط تایید هر انتقال بیت‌کوین، تقریبا ده دقیقه است. انتقال پول از یک نقطه به نقطه دیگر در تمام شبکه اطلاع رسانی شده و تمام نقاط از آن آگاه خواهند شد.

 

قبل از ابداع بیت کوین، سیستم های مالی آنلاین برای امنیت به یک سیستم کنترل کننده مرکزی احتیاج داشتند. ناکاموتو با استفاده از شیوه اثبات کار در یک شبکه همتا به همتا، راهی جایگزین پیشنهاد کرد. بیت کوین نسبتا پروژه ای جدید و شدیدا تحت توسعه. به همین دلیل توسعه دهندگان آن به کاربران توصیه می کنند که به آن به عنوان یک نرم افزار آزمایشی نگاه کنند.

روش استفاده

 

 

 

نرم افزار بیت‌کوین تحت ویندوز ۷

 

کسانی که از سیستم استفاده می‌کنند باید دارای یک کیف پول دیجیتال باشند. این کیف پول می‌تواند روی کامپیوتر خود طرف و توسط نرم‌افزار بیت‌کوین مدیریت شود یا روی یک سایت مستقل.

آدرس

 

بیت کوین از رمزنگاری کلید عمومی استفاده می کند. هر کیف پول شامل تعدادی جُفت کلید عمومی و خصوصی است. کلید های عمومی به آدرس های بیت کوین تبدیل می شوند که به عنوان آدرس برای دریافت بیت کوین به پرداخت کننده اعلام می شوند. این آدرس ها در حالت قابل خواندن برای انسان ها به رشته ای با تقریبا ۳۳ نویسه تبدیل می شوند که همیشه با عدد ۱ یا ۳ شروع می شوند. به عنوان مثال 13NbyTofA5ziwLngHYuALGCb7FHi9GdUMH یک آدرس معتبر است.

 

ایجاد یک آدرس جدید عملی کاملا محلی و بی نیاز از اتصال به شبکه همتا به همتای بیت کوین است.

 

اکثر آدرس های بیت کوین بی معنی به نظر می رسند. امکان ایجاد آدرس های شخصی تر به وسیله نرم افزاری که به سرعت آدرس های بسیاری تولید می کند و آدرس هایی را که با الگوی مورد نظر همخوانی دارند، ذخیره می کند، وجود دارد. به عنوان مثال 1FarsirZdrsWJdh3SeUAosQJAkv4PSeZap با 1Farsi در ابتدا.

 

 

شبکه

 

هر کاربر متصل به شبکه بیت‌کوین، یک گره (node) محسوب می‌شود. در شبکه بیت‌کوین هر گره با چند گره دیگر در ارتباط است. برای انتقال وجه، گره فرستنده بیت‌کوین‌ یک درخواست انتقال وجه تولید می‌کند و با کلید شخصی خود آن را امضا می‌کند؛ سپس این درخواست را برای تمام گره‌هایی که به آنها متصل است می‌فرستد. این گره‌ها نیز درصورت دریافت این درخواست آن را برای تمام گره‌های مرتبط خود می‌فرستند و به این روش این درخواست در تمام شبکه پخش می‌شود.

بلوک Block

 

گره‌های مولد بلوک، که Miner نامیده می‌شوند در صورت دریافت یک درخواست انتقال وجه، آن را وارد بلوکی که در حال ساخت هستند می‌کنند. ساخت بلوک کاری زمان بر و مبتنی بر شانس است. سختی ساخت بلوک متغییر است و تقریبا هر دو هفته یک بار به نسبت سرعت تولید بلوک در دو هفته اخیر طوری تغییر می‌کند که هر بلوک به طور متوسط ۱۰ دقیقه زمان برای ساخت لازم داشته باشد. در صورتی که یک گره مولد بلوک موفق به تولید یک بلوک شود، آن را به تمام گره‌هایی که با آنها در ارتباط است می‌فرستد. این گره‌ها درستی بلوک را بررسی می‌کنند و در صورت صحت بلوک و تمام درخواست‌های داخل آن، آن را برای تمام گره‌های مرتبط خود می‌فرستند. به این روش هر بلوک معتبر، به سرعت در شبکه پخش می‌شود. مولدهای دیگر، در صورت دریافت یک بلوک معتبر، کار روی درخواست‌های انتقالی که داخل این بلوک است را رها می‌کنند و شروع به تلاش برای تولید بلوک بعدی می‌کنند. به همین دلیل درخواستی که داخل یک بلوک ثبت می‌شود در واقع توسط اکثریت شبکه تایید شده است. مولدی که موفق به تولید یک بلوک می‌شود، یک درخواست انتقال ویژه به آن اضافه می‌کند که هیچ فرستنده‌ای ندارد و ۲۵ بیت‌کوین به آدرس خودش واریز می‌کند. این ۲۵ بیت‌کوین به عنوان پاداش مولد محسوب می‌شود و با اینکه هیچ فرستنده‌ای ندارد، توسط بقیه گره‌ها یک انتقال وجه درست محسوب می‌شود. البته این جایزه در ابتدا ۵۰ بیت‌کوین بود. این جایزه هر ۲۱۰۰۰۰ بلوک نصف می‌شود.

 

 

معامله با بیت کوین

اقتصاد

 

در ماه جولای سال ۲۰۱۱، تقریبا ۶.۸ میلیون بیت‌کوین در گردش است. [۲] این تعداد بر اساس الگوریتم‌هایی که ناکاموتو در مقاله‌اش توضیح داده در حال افزایش است.

منابع

 

    Nakamoto, Satoshi (24 May 2009), Bitcoin: A Peer-to-Peer Electronic Cash System, http://www.bitcoin.org/bitcoin.pdf, retrieved 14 December 2010

    "Total Number of Bitcoins in Existence". Bitcoin Block Explorer. 2011-06-13. http://blockexplorer.com/q/totalbc. Retrieved

25 نظر

  • محمد زند / 10 شب / 5 دی 1395, / جواب

    ارسال آرشیو محتوا

    • محمد زند / 10 شب / 5 دی 1395, / جواب

      محتوای ارسالی از آرشیو 1393

به صفحه اول خوش آمدید